Seamos realistas, pidamos lo imposible.


jueves, 16 de diciembre de 2010

LANAREN ERRUBRIKA ETA BALORAZIOA

Gure lanaren errubrika eta balorazioa:



BIKAIN
OSO ONDO
ONDO
NAHIKO
GUTXI
ESKEMA
-Testuetan agertzen diren oinarrizko kontzeptuak jarri. Bigarren mailakoak aipatu. Irakurketa sakona.

- bitarteko grafikoak jarri, erakartzeko helburua.

-Ondo aurkeztua (txukuna, ulergarria eta erakargarria)
Testuetan agertzen diren oinarrizko kontzeptu gehienak jarri. Bigarren mailako batzuk aipatu. Irakurketa sakona.

-bitarteko grafiko eskasak.

-Ondo aurkeztuta (txukuna eta ulergarria)
Oinarrizko kontzeptu guztiak edo gehienak aipatu. Bigarren mailakoak ez. Gainetik egindako irakurketa.

- Erlaziorik gabeko bitarteko grafikoak edo bitartekorik ez.

-Aurkezpen ona , ez da txukuna.
-Testuetan agertzen diren oinarrizko kontzeptu gutxi aipatu. Bigarren mailakoak ez. Irakurketa eskasa.

-Bitarteko grafikorik ez.

-Aurkezpen normala ez da erakargarria  ezta  txukuna ere.


-Oinarrizko eta bigarren mailako kontzeptuak elkarrekin eta modu desordenatu batean aipatzea edo ez aipatzea. Irakurketarik ez.

-Bitarteko grafikorik ez.

-Ulergaitza eta zikina den aurkezpena, edo aurkezpen eza.
TUTORETZAN AZTERTZEN DIREN EGOERA DESBERDINAK
-Egoera,parte-hartzaileak,helburuak eta ondorioak koherentzia bikainez zehaztu eta azaltzen ditu.
-Egoera, parte-hartzaileak,helburuak eta ondorioak koherentzia handiz  zehaztu eta azaltzen ditu.
-Egoera, parte-hartzaileak, helburuak eta ondorioak koherentziaz zehaztu eta azaltzen ditu.
-Egoera, parte-hartzaileak, helburuak eta ondorioak aipatzen ditu.
-Egoera, parte-hartzaileak, helburuak eta ondorioak ez ditu aipatzen.
ASMATUTAKO TUTORETZAREN BIDERAKETA
-Azaldutako arazoari konponketa oso eraginkorra aurkitu dio.

-Kasua koherentzia handiz azaldu du.

-Irakaslearen azalean jarri da.
-Azaldutako arazoari konponketa eraginkorra aurkitu dio.

-Kasua koherentziaz azaldu du.

-Irakaslearen azalean askotan jarri da.


-Azaldutakoari konponketa nahiko eraginkorra aurkitu dio.

-Kasua nahiko koherentziaz azaldu du.

-Irakaslearen azalean batzuetan jarri da.
-Azaldutakoari konponketa aurkitu dio.

-Kasua koherentzia gutxirekin azaldu du.

-Irakaslearen azalean gutxitan jarri da.
-Azaldutakoari ez dio konponketarik aurkitu.

-Kasua inongo koherentziarik gabe azaldu du.

-Irakaslearen azalean ez da inoiz jarri.


GURE LANAREN BALORAZIOA:

ESKEMA:  OSO ONDO.
- Kontzeptuak jarri: OSO ONDO.
-Bitarteko grafikoak jarri: OSO ONDO.
Aurkezpena: OSO ONDO.

TUTORETZAN AZTERTZEN DIREN EGOERA DESBERDINAK: OSO ONDO
Egoera, parte- hartzaileak eta helburuak koherentziaz: OSO ONDO

ASMATUTAKO TUTORETZAREN BIDERAKETA: ONDO
-Arazoaren konponketa:ONDO.
-Kasuaren koherentziaz: ONDO.
Irakaslearen azalean: OSO ONDO.

LAN OSOAREN BALORAZIO OROKORRA: OSO ONDO

No hay comentarios:

Publicar un comentario