BIKAIN | OSO ONDO | ONDO | NAHIKO | GUTXI | |
ESKEMA | -Testuetan agertzen diren oinarrizko kontzeptuak jarri. Bigarren mailakoak aipatu. Irakurketa sakona. - bitarteko grafikoak jarri, erakartzeko helburua. -Ondo aurkeztua (txukuna, ulergarria eta erakargarria) | Testuetan agertzen diren oinarrizko kontzeptu gehienak jarri. Bigarren mailako batzuk aipatu. Irakurketa sakona. -bitarteko grafiko eskasak. -Ondo aurkeztuta (txukuna eta ulergarria) | Oinarrizko kontzeptu guztiak edo gehienak aipatu. Bigarren mailakoak ez. Gainetik egindako irakurketa. - Erlaziorik gabeko bitarteko grafikoak edo bitartekorik ez. -Aurkezpen ona , ez da txukuna. | -Testuetan agertzen diren oinarrizko kontzeptu gutxi aipatu. Bigarren mailakoak ez. Irakurketa eskasa. -Bitarteko grafikorik ez. -Aurkezpen normala ez da erakargarria ezta txukuna ere. | -Oinarrizko eta bigarren mailako kontzeptuak elkarrekin eta modu desordenatu batean aipatzea edo ez aipatzea. Irakurketarik ez. -Bitarteko grafikorik ez. -Ulergaitza eta zikina den aurkezpena, edo aurkezpen eza. |
TUTORETZAN AZTERTZEN DIREN EGOERA DESBERDINAK | -Egoera,parte-hartzaileak,helburuak eta ondorioak koherentzia bikainez zehaztu eta azaltzen ditu. | -Egoera, parte-hartzaileak,helburuak eta ondorioak koherentzia handiz zehaztu eta azaltzen ditu. | -Egoera, parte-hartzaileak, helburuak eta ondorioak koherentziaz zehaztu eta azaltzen ditu. | -Egoera, parte-hartzaileak, helburuak eta ondorioak aipatzen ditu. | -Egoera, parte-hartzaileak, helburuak eta ondorioak ez ditu aipatzen. |
ASMATUTAKO TUTORETZAREN BIDERAKETA | -Azaldutako arazoari konponketa oso eraginkorra aurkitu dio. -Kasua koherentzia handiz azaldu du. -Irakaslearen azalean jarri da. | -Azaldutako arazoari konponketa eraginkorra aurkitu dio. -Kasua koherentziaz azaldu du. -Irakaslearen azalean askotan jarri da. | -Azaldutakoari konponketa nahiko eraginkorra aurkitu dio. -Kasua nahiko koherentziaz azaldu du. -Irakaslearen azalean batzuetan jarri da. | -Azaldutakoari konponketa aurkitu dio. -Kasua koherentzia gutxirekin azaldu du. -Irakaslearen azalean gutxitan jarri da. | -Azaldutakoari ez dio konponketarik aurkitu. -Kasua inongo koherentziarik gabe azaldu du. -Irakaslearen azalean ez da inoiz jarri. |
GURE LANAREN BALORAZIOA:
ESKEMA: OSO ONDO.
- Kontzeptuak jarri: OSO ONDO.
-Bitarteko grafikoak jarri: OSO ONDO.
Aurkezpena: OSO ONDO.
TUTORETZAN AZTERTZEN DIREN EGOERA DESBERDINAK: OSO ONDO
Egoera, parte- hartzaileak eta helburuak koherentziaz: OSO ONDO
ASMATUTAKO TUTORETZAREN BIDERAKETA: ONDO
-Arazoaren konponketa:ONDO.
-Kasuaren koherentziaz: ONDO.
Irakaslearen azalean: OSO ONDO.
LAN OSOAREN BALORAZIO OROKORRA: OSO ONDO
No hay comentarios:
Publicar un comentario